KONKURS z No.Excuse ! Na facebooku !

12:50



Krótko, zwięźle, na temat:
mamy tu fanki wyróżniających się, wygodnych, oddychających strojów sportowych? Łapki w górę!
Tak, ja też podnoszę rękę ;) Jestem ogromną fanką "sportowej zbroi", czasem zastanawiam się nad drugą szafą tylko na taką odzież, bo mam jej coraz więcej i nigdy nie jest mi jej mało, macie mnie ;o
No bo przecież jak po treningu jeden zestaw idzie do prania, to koniecznie musimy mieć drugi na zapas, a koło się dalej zatacza, kiedy do tego dochodzi zapominalstwo lub brak zamiłowania do prania ubrań :D Wtedy tym bardziej potrzeba więcej ubrań ;ooo

Tak więc z tej okazji zapraszam Was na konkurs, w którym możecie wygrać cud miód wybrane przez siebie legginsy marki No.Excuse <3

Konkurs czeka na Was <tutaj-klik> i trwa do 8 maja <3

Powodzenia <3

Mogą Ci się też spodobać

0 komentarze