Konkurs z Shape it na facebooku ♥

12:49

Jak z samego tytułu postu wynika, chcę Was zaprosić na KONKURS zorganizowany z shape it na facebooku!


Link do konkursu: [TU]

Opis produktów w zestawach:
Zestaw 1. Koncentrat białka "BEST WHEY TO FIT" + saszetki smakowe - w linku info o koncentracie, jego zastosowaniu, właściwościach,... Natomiast saszetki smakowe do zestawu zapewnią ulubiony smak napoju, gdyż koncentrat sam w sobie jest neutralny ;)
Samo białko dzięki tej neutralności może być wykorzystywane na wiele sposobów, nie tylko jako shake, ale też np. do omletów białkowych (robią się puszyste bez dodawania proszku do pieczenia, który do najzdrowszych nie należy...) - często je robię i polecam ♥

Zestaw 2. BCAA "4 PERFECT BODY" + batony proteinowe - pod każdą nazwą link do opisu produktu, dodatkowo mogę dodać od siebie, że BCAA jest jednym z moich "szejpitowych" ulubieńców! Chroni mięśnie i wspiera ich odbudowę, dzięki niemu unikam zakwasów lub zmniejszam ich siłę ;) BCAA wspomaga także dążenie do upragnionej sylwetki <3 Tak więc od kiedy poznałam 4 PERFECT BODY i je przetestowałam, wspiera mnie on zawsze w ćwiczeniach!

NAGRODA GWARANTOWANA:
Dlaczego warto chociaż spróbować wziąć udział w konkursie? Dla nagrody gwarantowanej ^^
Jest nią e-book z przepisami na zdrowe słodycze (koktajle, pralinki, ciasta, ciasteczka,...). Część z wykorzystaniem białka (główna nagroda + e-book = luksusy! :D), ale większość dotyczy składników, które są łatwo dostępne i niedrogie. Ja sobie to bardzo cenię, bo na drogie przekąski niezbyt mnie stać, a w przypadku e-booka wiele rzeczy mam w planach przygotować :D Zwłaszcza że wiele nadaje się "na wynos" (np. ciastkiii!) i dzięki temu nie będę głodować na uczelni ani wydawać kroci (uff!)

Zapraszam więc Was laseczki do udziału, kreatywnego bardziej lub mniej, powiem Wam, że sam e-book powinien Was zaciekawić, a może, kto wie, uda się Wam przy okazji zebrać parę innych fantów ;)

Mogą Ci się też spodobać

0 komentarze