Jesienny mugcake z jabłuszkami ❤️

05:23

Deszcz i szaruga za oknem zainspirowały mnie do stworzenia śniadanka otulającego jesiennym ciepełkiem, kojarzącego się z gorącym posiłkiem popijanym korzennym napojem i spożywanym w cieplutkim sweterku ❤️ Tak powstał mugcake jabłkowy z cynamonem ❤️


Składniki:
1 jajko
1/2 miarki białka muscle brick whey od formotivy o smaku vanilla ice (można użyć mąki, ale podaję dokładnie te składniki, których użyłam ze względu na to, że poniżej rozpisałam też makra :))
1/2 średniego jabłka
1/5 łyżeczki proszku do pieczenia
Szczypta cynamonu
Ok 50 g jogurtu naturalnego

Mieszamy jajko z białkiem (lub mąką), proszkiem oraz cynamonem do uzyskania jednolitej masy, dodajemy pokrojone w kosteczkę jabłko, mieszamy.
Przelewamy do naszego "muga", w moim przypadku był to duży kubek, i wstawiamy do mikrofali na ok 2 min. Jeśli chodzi o temperaturę/moc, u mnie była to 3 kropka z 4 możliwych. Niestety nie mam napisane na mikrofalówce, jaka to moc :(
Gotowe ciasto wytrząchamy z kubka, kroimy i podajemy z jogurtem i masłem orzechowym :)
Pychotka ;)

Wartości odżywcze (nie są dokładne co do grama, ale orientacyjnie bardzo blisko :))
Kalorie: 359 kcal
Węglowodany: 33 g
Białko: 30 g
Tłuszcz: 17 g

Mogą Ci się też spodobać

0 komentarze